1.პროექტის სახელწოდება:სტიქიური მოვლენები.
2. პროექტის მთავარი იდეა (თემა) 1-2 წინადადებით:სტიქიური მოვლენები, მათი გამომწვევი მიზეზები და შედეგები. სტიქიური მოვლენების დროს თავდაცვისა და უსაფრთხოების წესების ცოდნა.
3. პროექტის აქტუალობა: მოსწავლეები მოიძიებენ , იკვლევენ და ცვლიან ინფორმაციას სტიქიური მოვლენების შესახებ. ეცნობიან სხვადასხვა სტიქიური მოვლენის დროს თავდაცვისა და უსაფრთხოების წესებს.
4. პროექტის მიზნები: მოსწავლეები უკეთ გაეცნონ სტიქიის სხვადასხვა მოვლენებს, დაადგინონ მათი გამომწვევი მიზეზები და შედეგები. შეისწავლონ სხვადასხვა სტიქიური მოვლენის დროს თავდაცვისა და უსაფრთხოების წესები და შეძლონ ადეკვატურად მოქცევა.
5. მონაწილეთა ასაკი:8-9 წელი.
6. ვადები/ხანგრძლივობა : 1 თვე.
7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას : მოსწავლეები შექმნიან სხვადასხვა სახის თვალსაჩინოებებს, დახატავენ ნახატებს, შექმნიან ხელნაწერ გაზეთს ფოტოკოლაჟით, მოაწყობენ გამოფენას, პრეზენტაციას.
8. პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები: დამხმარე ლიტერატურა (ენციკლოპედია), ინტერნეტი, კომპიუტერი, პროექტორი.
9. პროექტის მსვლელობა(ძირითადი აქტივობები) : სხვადასხვა წყაროებიდან მოსწავლეები მოიძიებენ, იკვლევენ და ცვლიან ინფორმაციას სტიქიური მოვლენების, მათი გამომწვევი მიზეზებისა და შედეგების შესახებ.ეცნობიან თავდაცვისა და უსაფრთხოების წესებს. სწავლობენ სხვადასხვა სტიქიური მოვლენის დროს ადეკვატურად მოქცევას; ამზადებენ პრეზენტაციას აღნიშნული თემის შესახებ,მოიძიებენ ფოტოსურათებს, აწყობენ დისკუსიებს, ნამუშევრების გამოფენას.
10.საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი :
ბენება-მარტივად აღწერს სტიქიურ მოვლენებს (III 10). უვითარდება კვლევის უნარ-ჩვევები, რაც საშუალებას მისცემს შეიცნოს სამყარო. აგროვებს მონაცემებს დაკვირვებით და საინფორმაციო წყაროების საშუალებით. ქართული-ისმენს სხვადასხვა სახის ტექსტს, იგებს და გასმოსცემს მათ შინაარსს (ქ III 2), თხზავს და აფორმებს სხვადასხვა მიზნობრივ ტექსტს (ქ III 8), ტექსტის შექმნისას იყენებს ძირითად გრამატიკულ ნიშნებს (ქ III 10) , დამოუკიდებლად წერს მცირე ზომის ტექსტს და გასაგებად აყალიბებს აზრს ( ქ III 9 ). ხელოვნება-მიმართავს სხვადასხვა საშუალებებს ნამუშევრის შექმნისას, აკვირდება და შთაბეჭდილებებს ასახავს ნამუშევრებში (ს.გ. III 2,3) მუშაობს ინდივიდუალურად და სხვებთან ერთად (ს.გ. III 6 ).
11. პროექტის ხელმძრვანელი (მასწავლებელი): ირმა პაპუაშვილი.
12. ხელმძღვანელის ელ. ფოსტა: irmapapuashvili9@gmail.com
13. პროექტის ვებ-გვერდი\ბლოგი: irmapapuashvili9.blogspot.com
2. პროექტის მთავარი იდეა (თემა) 1-2 წინადადებით:სტიქიური მოვლენები, მათი გამომწვევი მიზეზები და შედეგები. სტიქიური მოვლენების დროს თავდაცვისა და უსაფრთხოების წესების ცოდნა.
3. პროექტის აქტუალობა: მოსწავლეები მოიძიებენ , იკვლევენ და ცვლიან ინფორმაციას სტიქიური მოვლენების შესახებ. ეცნობიან სხვადასხვა სტიქიური მოვლენის დროს თავდაცვისა და უსაფრთხოების წესებს.
4. პროექტის მიზნები: მოსწავლეები უკეთ გაეცნონ სტიქიის სხვადასხვა მოვლენებს, დაადგინონ მათი გამომწვევი მიზეზები და შედეგები. შეისწავლონ სხვადასხვა სტიქიური მოვლენის დროს თავდაცვისა და უსაფრთხოების წესები და შეძლონ ადეკვატურად მოქცევა.
5. მონაწილეთა ასაკი:8-9 წელი.
6. ვადები/ხანგრძლივობა : 1 თვე.
7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას : მოსწავლეები შექმნიან სხვადასხვა სახის თვალსაჩინოებებს, დახატავენ ნახატებს, შექმნიან ხელნაწერ გაზეთს ფოტოკოლაჟით, მოაწყობენ გამოფენას, პრეზენტაციას.
8. პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები: დამხმარე ლიტერატურა (ენციკლოპედია), ინტერნეტი, კომპიუტერი, პროექტორი.
9. პროექტის მსვლელობა(ძირითადი აქტივობები) : სხვადასხვა წყაროებიდან მოსწავლეები მოიძიებენ, იკვლევენ და ცვლიან ინფორმაციას სტიქიური მოვლენების, მათი გამომწვევი მიზეზებისა და შედეგების შესახებ.ეცნობიან თავდაცვისა და უსაფრთხოების წესებს. სწავლობენ სხვადასხვა სტიქიური მოვლენის დროს ადეკვატურად მოქცევას; ამზადებენ პრეზენტაციას აღნიშნული თემის შესახებ,მოიძიებენ ფოტოსურათებს, აწყობენ დისკუსიებს, ნამუშევრების გამოფენას.
10.საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი :
ბენება-მარტივად აღწერს სტიქიურ მოვლენებს (III 10). უვითარდება კვლევის უნარ-ჩვევები, რაც საშუალებას მისცემს შეიცნოს სამყარო. აგროვებს მონაცემებს დაკვირვებით და საინფორმაციო წყაროების საშუალებით. ქართული-ისმენს სხვადასხვა სახის ტექსტს, იგებს და გასმოსცემს მათ შინაარსს (ქ III 2), თხზავს და აფორმებს სხვადასხვა მიზნობრივ ტექსტს (ქ III 8), ტექსტის შექმნისას იყენებს ძირითად გრამატიკულ ნიშნებს (ქ III 10) , დამოუკიდებლად წერს მცირე ზომის ტექსტს და გასაგებად აყალიბებს აზრს ( ქ III 9 ). ხელოვნება-მიმართავს სხვადასხვა საშუალებებს ნამუშევრის შექმნისას, აკვირდება და შთაბეჭდილებებს ასახავს ნამუშევრებში (ს.გ. III 2,3) მუშაობს ინდივიდუალურად და სხვებთან ერთად (ს.გ. III 6 ).
11. პროექტის ხელმძრვანელი (მასწავლებელი): ირმა პაპუაშვილი.
12. ხელმძღვანელის ელ. ფოსტა: irmapapuashvili9@gmail.com
13. პროექტის ვებ-გვერდი\ბლოგი: irmapapuashvili9.blogspot.com
Комментариев нет:
Отправить комментарий